ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

         ذره ای  گم شده من بودم و خورشیدی تو

                          از من ای مهر من! این سایه چرا چیدی تو

         بوالعجب نیست که ای مهر زیادت دیدم

                         عجب از بذل نگاهی  که چه کم  دیدی تو!

          گفتن راز تو را  گر  چه   خطا  می دانم

                        چه خطایی ست به عالم که نبخشیدی  تو؟

         هر کسی  بر تو نظر کرد جهان را  بیند

                             گوهر  جام  جهان  منظرِ   جمشیدی   تو

        گو  که  درهای  شفاعتکده ها  تخته  شود

                                 مادرا !    باورِ    بی باورِ    تأییدی    تو

        چشم  را  یک مژه  بر هم ننهد  آن  غافل

                             بهرِ   او   داند   اگر هیچ  نخوابیدی   تو


                                       بهرام باعزت

غزل

ذره ای  گم شده من بودم و خورشیدی تو

از من ای مهر من !! این سایه چرا چیذی تو

بوالعجب نیست که در عشق زیادت دیدم

عجب از بذل نگاهی  که چه کم  دیدی تو!

گفتن راز تو را  گر  چه   خطا  می دانم

چه خطایی ست به عالم که نبخشیدی  تو؟

هر کسی  بر تو نظر کرد جهان را  بیند

گوهر  جام  جهان  منظرِ   جمشیدی   تو

گو  که  درهای  شفاعتکده ها  تخته  شود

مادرا !    باورِ    بی باورِ    تأییدی    تو

چشم  را  یک مژه  بر هم ننهد  آن  غافل

بهرِ   او   داند   اگر هیچ  نخوابیدی   تو