ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram


چه شبهائی که از دیوار بلند خیال بالا آمدم

و به حجمِ ناباورانه ی تو

در تنگنای هستی ام  خیره شدم

اما  افسوس هیچوقت نشد

تو را  چنان که دلم می خواست ببینم

زیبای من !

نمی دانم کدام محرم دل

روزی در این حرم گفت

که تو برای من هست که هستی !

برای اشکهای خاموشم  ،

برای دلِ همیشه تنگم  ،

برای سوزهای شبانه ام،

و  برای همه ی لحظه های پر تب و تابِ عُمرم 

که تنها تو را شنیدند

و باز می اندیشم

که شاید دیگر هیچوقت این مجال را پیدا نکنم

پس مثل همیشه به ضربانهای  قلبم گوش می کنم

تا در این لحظه های پر تب و تاب

دوباره تو را بشنوم


بهرام باعزت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد