ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

               گر   چه   نزنی جز به   تصور پر و بالی

                                                  زیباتر از آنی  تو   که   گنجی   به  خیالی

 

              گاهی    به   حوالی ِ  دلم   از   تو   شنیدم

                                                    گر   چه    تو   نباشی  به حوالی ِ  حوالی!

 

             حرف ازتو قشنگست چو مستی به  زمستان

                                               که هیچ   نکرده    نه کلاهی   و   نه شالی

 

             با   آن که  تویی لحظه  به لحظه گذرِ عمر

                                            هیچ   از تو ندیدم   گذری   سال به  سالی

 

             از   صبح  ازل تا به  شب حادثه ی  حشر

                                                     تو   معنی   عطفی   و  تو   معنای مجالی

 

             روزی   که  به دیوان جنون راه   من افتاد

                                                 محکوم    تفأل   شدم    و اینکه  تو  فالی


                      بهرام باعزت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد