ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل


             به جز از حرف تو در شهر،سخن نشنیدم

                                     سخنی   هست  اگر غیر  تو  من  نشنیدم

             قرَنی هاست دراین قرن اگرچه کم و بیش

                                      از  اویس  قرنی   جز   به  قرَن  نشنیدم

              قامتِ سرو اگر چه  به  چمن باید  جُست

                                     قامت توست که   از  سروِ چمن  نشنیدم

               شمه ای  عطرِ حوالی ِ  خیالت   را   من

                                        از   نواحی ِ   ختایی    و   ختن  نشنیدم

                بهتر از عشق و هوای تو چو فرهاد شدن

                                       جان  شیرین   به هواداری   تن   نشنیدم

                  در   گلستان نگاه   تو   چه   رُستن هایی

                                    که  من  از یاسمن و سرو و سمن نشنیدم


                            بهرام باعزت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد