ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

شبی برای دیدن تو

تا  اوج خودم راه آمدم 

تا آسمان باورهایم

تا لحظه های دیر  و دوری  که نقش پای کسی در آنها نیست

حتی به یادگار

روی تنه ی آن لحظه ها اسم تو را نوشتم

راستی ! اسم تو چقدر زیباست

و چقدر طرح اسم تو در لوحِ اوج من تماشائی بود

شاید زیاد اهمیت نداشته باشد که بگویم  اسم تو

مثل آشنائی ِ یک لحنِ قشنگ و دلنشین  به دلم نشست

و من  پاورچین پاورچین از خیسیِِ ِ دلم به شبنمِ وجود تو پی بردم  

اما هنوز چشمانم

سرگذشتِ تصویر ِآن اوج را به لب دارند

که تو در یک قدمی ِ من بودی


بهرام باعزت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد