ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

            زندگی همیشه با من بود  اگر  بودی   تو  هم

گر همیشه پیش من بودی چه می شد از تو کم

             خانه ای را که   به خون   دل   برایت ساختم

سیل  اشکم   بُرد  آسان   در  هوایت   لاجرم

              زندگی گسترده بر من تا ،به   پیش  پای   تو

فرشی   از تار نگاه   و  پود  حسرت گسترم

              در   تمام عمر اگر   یک   دم  ببینم  روی  تو

در   تمام عمر   گویم شکر  یزدان   دم به دم

               شاد از این  دنیا  قدم  بیرون  گذارم گر  دمی

تو  به  دنیایی  که  باور هست   بگذاری  قدم

               هر   که  بیند  روی  زیبایت به عالم عاقبت

                                      حسرت  از  او می  شود   راهی ِ  دنیای   عدم

                 کم     نیامد  راستی از قامتِ  گل  در  خزان

آنچنان که   قد  من  شد  در غم عشق تو  خم


                  بهرام باعزت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد