ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

می دانم روزی به تو خواهم رسید

شاید هزارها سال باشد که برای این اتفاقِ ِ بی خلل  لحظه شماری می کنم

با اینحال همیشه دلهره ای تُرد 

سیاحتم در این حماسه ی رنگین  را سنگین کرده است

هزارها سال است لحظه ای را پیش چشمانم مجسم می کنم

که وقتی به تو می رسم

و تو تعجب پیشه  از سوختگی ِ دلم می پرسی

چه باید بگویم؟

سرگذشتِ عشق ،

هرچه که هست

مقصرش  عاشق است

دل من سوخته است اما

به شرافتِ صداقتم قسم

که هیچوقت حرفی از تو به میان نخواهم آورد


بهرام باعزت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد