ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

           در این جهان که هوس های سرسری کم نیست

                                    به جز تو این دل من  از هوس بری کم  نیست

             من   از  لطیفی ات ای مهر ! ترسم از وصلت

                                      وگرنه  لطف   تو  در  ذره پروری  کم نیست

             مسیح وار   شکایت    برم   به   اوج   صلیب

                                    که  بوده تا  به  جهان  اوج  داوری  کم نیست

              در این زمانه که  مس طعنه  می زند  بر  زر

                                    عجایبی ست که   در   کیمیاگری   کم   نیست

             روا    مدار   که    دکان  عشق   تخته    شود

                                   که  بر  حراجی  این عینه  مشتری کم   نیست

              کدام  کعبه  به  جز تو ؟  کدام قبله به جز تو ؟

                                    به   راه   بادیه   این  کوری و کری کم نیست

              به   مرغ   جان  من  از  گلسِتان   نشانی   ده

                                    به    آشیانه ی  ویران مجاوری  کم    نیست؟


                   بهرام باعزت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد