ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

                گر  چه  بر موی  چلیپای   تو  من  مصلوبم

تو   کنار  دل  من باشی     اگر   من  خوبم

                به  خدایی که   رسد  نسبتِ   هستی  بر  او

هستی   من  تویی  از آن به تو  من منسوبم

                گرچه در چاه زمین نیست دگر یوسفِ عشق

من   هنوزی  که  هنوزست  همان   یعقوبم

                 من  نبودم که  دلم روی تو را دید  به خواب

تا  از آن  روز که  باشم  تو شوی  محبوبم

                 ماه تر  از تو  کسی در کره ی خاکی نیست

آسمانی   شدم   از  دیدن   تو   ای   خوبم !

                  در   نگاه  تو چه آرامش   زیبایی    هست

گو    دلاویزترین    پنجــره     بر    آشوبم

                  هفت   شهر  از  پی زیبایی هستی   گشتم

تا   شدم   ساکن   شهر طلب   ای مطلوبم !


                      «بهرام باعزت»

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد