ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

              من  از تباری دورم  حتی دورتر  از یک   فراموشی

   از  بطن  آتشگاهِ  زرتشتی رسیده  تا  به خاموشی

              در  آزمون   کینه ی   بی عشقیِ   سودابه ی    دنیا

من   آزموده عشقبازِ   شعله ای سُرخم  سیاووشی

               من  آن  درنگِ  عشق در زیباییِ اروس و آفرودیت

که  کرده  با این هردو زیبارو  به زیبایی هماغوشی

               رقصی که من با جان لختم عشق را کردم نمی گنجد

درشب نشینیهای هرزِ تن که می گنجد به خوشپوشی

               من  در سپهر  تیره ی  حسرت نمای  قطره ی اشکم

دارم   نشان  ماهِ   تابیده  به   دریایی   ز  همجوشی

             هر قافله  کز  دل به چشمم  آید   از  منزلگهِ  عشقی

دارد  شرابِ اشک  و جامِ  آه  همراهش به  فرنوشی

               پیرایه ای قدسی که بتوان درجهان برعشق پاکی زد

تصویرِمحبوب من ومن زیر باران هست وهمدوشی


                   «بهرام باعزت»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد