ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

                 لولی نه آن چنانم   و نه مستی   این  چنین

                                                  من  سرخوش  از شراب نگاه  توأم  همین!

                 در  جانم  از  بزرگیِ  یک جلوه ی   تو   بود

                                                   هر   آینه  شکسته  شد  از ظن  و از  یقین

                  در گوشه ی نگاه  تو   شد تا   رهین   دلم

                                                    گوشی   ندارم  از  پیِ  رهنی   دگر   رهین

                  با تار و پود  مهری از آن روی و موی تو

                                                   نه  کفر هست بافته ای  در  دلم   نه   دین

                  آن  رو  نبود  تا  که  به   رویت  نظر  کنم

                                                   با جام مست چشم  تو   رو   یافتم    به این

                  آدم   نبود هیچ   که   من    عاشقت   شدم

                                                 حوّا   که  هست  مظهری  از عشق واپسین

                 من از جهان دیگری ام   از  جهان   عشق

                                                 مأمور درس  دادن  عشقم   در  این  زمین


                      «بهرام باعزت»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد