ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

                     ترسم آن روز سرآیی  تو که من  سر بروم

                                                 تشنه لب از لبت ای  چشمه ی  کوثر  بروم

                      گه   به  دنیای خیالم  گذری  گاه   به   دل

                                                   هر  دمی  از   پی ِ  یک عالم  دیگر   بروم

                       مهر تو  ذره  صفت  داد  سحر  تاب   مرا

                                                 که  شوم  مشرقی و تا  تو به   خاور  بروم

                      آن   چنان  دور  شد   از  ساحل  امّید  دلم

                                                   در سرم نیست که دیگر  سرِ   لنگر  بروم

                      غیبتت   ای   مه   خرداد   مرا   وا   دارد

                                                    که  در  این  ظلمت  شب  بر در آذر بروم

                       از   هماغوشی   زیبایی ِ   تو   با   چشمم

                                                   عقـــبِ   قابله ی    قافیه    پرور     بروم

                       کرده  پیمانه  طلب  مستی  چشمت از  من

                                                 شده ام لاله ی  دلخون که  به  ساغر بروم

                       عهد کردم چو رسد لحظه ی  رفتن ازخاک

                                                  به  فدای  قد  و  آن  قامت   محشر   بروم


                   «بهرام باعزت»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد