ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل- تقدیم به آنیمای زیبا

             حاشا  نهفته حســـــــرتِ  در  قلبِ  تنگِ  من

                 با مرگ  من نهفته  شــــــــــود  در دل  کفن

             گرچه چو جانم عشق تومحبوس جسمم است

                 پرواز ِ اوست  پر  زدن ِ جـــــان من  ز  تن

             آوخ ، شگــردِ  نسبتِ  خونی  و عاشقی ست

                 سهـــــــــراب  را  جگر  بدرَد  دستِ  تهمْتن

               مُشکِ ختن به  زلــــف  تو دارد  رهی  دراز 

                  کز  بوی  زلف  تو  به  خطا  رفته بس خُتن

             در محفلی که  سوزش ِ شمع ِ دلی ست  ساز

                  گوشی  به سوز  نی  نکند  کوک ،  اهل   فن

                 تا چنگِ گنگ عشـق  تو زد  زخمه بر دلم

              از زُهره نغمه سرشد از این خون به دل شدن


                                      « بهرام باعزت»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد