ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

گلی از باغ دلم چیدم

                              هدیه ی یار

در هوایی سحری

                             غرقِ  بهار

    دیدمش در گذرِ کوی قدیم

                  پا به دل ، چشم خمار

قامت وحشی او

                  رنگ طراوت ها بود

 رنگ محراب نماز

                             رنگ ایمان

 رنگ آتش در مهر

                   رنگ طاعت ها بود

پیش آن قامتِ مست

                    ساغر از دل بایست

تا به خود آیم و گل هدیه کنم

                  دل من رفت از دست


بهرام باعزت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد