ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

تا بجایی کار را بُردی که رفت از دستْ دل

ای امان از دست چشم مستت و بد مستْ دل


لحظه ای از آن من از تو بر نمی دارم نگاه

که دلی  گم کرده ام  دانم که با  تو هست دل


سرزنش با قطره ی مشتاق بر دریا خطاست

نشنود  آنگونه   که   نشینده  و پیوست   دل


سنگِ تهمت می زدم شب اشک راکه کم بریز

گفت جرم من چه می باشد اگر بشکست  دل


عهدِ بد  بستی  که  دیگر دل نبندی  بر کسی

می خورد بازازنگاهی بعدازاین رودست دل


بی وفا هستند اگر خوبان چه غم  ای با صفا

می شود هم از صفا  بر بی وفاها  بست  دل


بهرام باعزت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد