ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

         مست  مستم  آنچنان که  بر زمین افتاده من

                                     امشب از  شبهای  دیگر  بیشتر  دلداده  من

          هر کسی گوید  که بر   روی تو  دارد  او  نظر

                                      آنکه  اما  چشم  او  در  چشم  تو افتاده  من

          هر  کسی  از  بردن   نام  تو  دارد   منظری

                                           آنکه  منظر را  بنا   بر نام   تو  بنهاده  من

          خاک پایت را  قسم خوردم که عهدت نشکنم

                                 هر چه پیچیده شود سودای عشقت ساده من

            دعوی  هستی  من با   هستی تو  باطل  است

                                            بر  دیار  هفتم   و  شهر   فنا    آماده   من

            کوله بار شوق دیدار تو را   دارم    به  دوش

                                      تا ابد هستم  مسافر  در دل  این  جاده  من

              بُرده   از   دستم   شراب   اشتیاق   دیدنت

                                        گوشه ی این آرزو مستم ازآن  بی باده من


               بهرام باعزت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد