ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

                  پروانه ات  به  شمع خیالی نسوز یار !

                                                  پرواز  یاد  داده   و  بالی  نسوز  یار!

                   حالی  به  حالم از شب ظلمانی و دراز

                                                 ای گیسوی  دراز ! تو حالی نسوز یار

                 من سوز و سازِ رستمِ سهراب مُرده ام

                                                 دیگر دلم  به حسرتِ  زالی نسوز یار!

                  ای  قیل و قال  زمزمه های   شبانه ام

                                                جانم چنین به قیل و  مقالی نسوز یار!

                    هر چند آرزوی دل  من کویری  است

                                              در این کویرِ تشنه ، نهالی  نسوز یار !

                  ای ماهِ دورمانده ز مهر ای محاقی ام !

                                               جانــــم  به  انتظار محالی  نسوز  یار!

                    بگذربه صیدت از رهِ این آخرین غزل

                                             چشمش به راه چشم  غزالی نسوز یار!


              «بهرام باعزت»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد