ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

                    باید  از پا  شعــــله ی   آتش  دلا   تا  سر شوم

                                              شعله   از  این بیشتر  کن  تا  که خاکستر شوم

                     در  میان  عاشقانت   از  ازل   تا   روز  حشر

                                               عهد  کردم  آن  چنان  سوزد  دلم   تا سر شوم

                    مهر گردون  هم   سری  دارد  مجرّد  مثل  من

                                              با وجود مهر سوزان  کی به  او همسر شوم؟!

                     اقرأْ بسمِ رَبّکَ   روح الامین  گــــر  ســـر  دهد

                                               الّذی  عَـلَّــــــمَ   بالْقـَــــــلَـم ِ   را    دفتر  شوم

                      گر  انالحقی ِ  تو  بار  دگــــر  خواهد    ظهور

                                              من  به حلاجی  دگر  بودن  به  او  مظهر شوم

                     گر شود صد  بار دیگر نو جهان  ، باشد  محال

                                            من به جز این  کهنه  عاشقْ  آدمی  دیگر  شوم

                     گر  لحد  چاقی  بگیرد  جمله  از  اعضای  من

                                             کی  شود که  ذره ای  ازعشق تو  لاغر  شوم؟


                «بهرام باعزت»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد