ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

                  جان  و دل من تا به سر موی  تو  بسته

بند است  به  مویی دل و  جان من خسته

                  با  تو همه ی پنجره ها   رو  به  خدا باز

بی تو  به خدا  پنجره  یعنی  درِ    بسته

                 در   قاب  دلم عکس تو را  داشته   باشم

هر بار  ز نو  ساختم  این  قاب  شکسته

                 دریای  غمت  را   به  تمنا  زده    داند

در زورقی ازموج تو ای عشق ! نشسته

                 آن  گونه   هوایی   نشد    از دیدن  حوّا

آدم ،  که منم  از نفس  اینگونه  گسسته

                 من راهی  دیدار تو چون رود  به  دریا

خودمی رسم آخر به تو چون قطره ی رَسته

                هرجا که رسد گنگی ِ این جاده ی بی لحن

جایی ست انالحقی  ولحنی ست خجسته


                       «بهرام باعزت»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد