ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

                ای عشق!شراب تواگر دُردی وصافی ست

  بر  جان  خمار  و  دل  دردمند  شافی ست

                 درگوشه ی هستی به دل انگیزی ومستی

                                           یک جرعه خیالت به من دلشده  کافی ست

                 بر  هر  چه سرایی  از غزل  بوده گذشتم 

  چشمان  غزالت  به غزل سرا قوافی ست

                در ظلمت   عشق  وعاشقی  صبح   خیالت

  از   مهـر  تو  گسترده ترین امید وافی ست

                 اندازه ی   نازت  سخــــن از سوزِ  نیازی

  حتی به   زبان   من   دلسوخته   لافی ست

                  حسرت   به  دلم   از آن  دو ابروی مآلی

  سیمرغ ترین  به قصدِ افسانه ی قافی ست

                 هر  رقعه ی  جانم  به   پراکندگی   از من

  مجموعه  شده در طلب  تو به صحافی ست


                   «بهرام باعزت»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد