ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

              به  من ای عشق  نشانی بده  از هستِ  خودم

                                            به  تو سوگند تویی  آن  من ِ  در دستِ خودم

               تو  خودِِ  برتر من  را  که  به  من  بخشیدی

                                            دل  بریدم  به همان  دم  ز  خودِ  پستِ خودم

               در موِستان  تو  پیوسته  از  آن  ســـرمستم

                                           تا نباشم به   دمی  غــافل   و  پیوستِ  خودم

               کوچه سار  و گــذرِ  رَستن  و وارستگی ام !

                                           تو  رهاندی مــن  وامانده  به بُن بستِ  خودم

              ساقی ام ! عشق! تو ای کرده  به جامی مستم

                                          از تو من  رَسته ام  از عاقل ِ  بد مستِ خودم

               قطره از خود بجهد گر  به   خدا  دریا  یافت

                                           جَستم ازخودکه توراجُستم ازاین جَستِ خودم

               به تو ای عشق که گر تیر تو بر  جان  نخرم

                                            تیر جـانسوزِ  طلب   نگسلم  از شستِ خودم


                   «بهرام باعزت»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد