ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

                    آنکه درتحصیل عشـق وعاشقی شادم نخواست

                                                جان به  تحصیلِ مجالِ  دیدنش  دادم نخواست

                      در کــلاس مهـــــر  و از درس ِ فنا در آفتاب

                                                ذره ی جانــــــــم مهیّا بود  و استادم نخواست

                     خواستم سر بر کنم تا در قیامـــــــــــت بنگرم

                                              قامـــــتِ محشر نشان ِ سرو شمشادم نخواست

                    من خراب از جــــــــام عشقی آتشینم  کز ازل

                                                 ساقی ِ هستی به مستی داد  و آبادم نخواست

                   فصل ِ شیرین ِ حدیثم جملــه های چشم ِ اوست

                                               کـــه به مشقِ عشقبازان غیر فرهادم نخواست

                     تازه فهمیدم چرا بر من گــــــــــذر کم می کند

                                                گردباد است او وهمچون گـَرد بربادم نخواست

                   عشق،خاکــی دیگر است و عاشقی دیگر نهال

                                                عالمـــــــــی و آدمی از نو به ایجادم نخواست


                     «بهرام باعزت»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد