ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

                    شانه ای  بر گریه هایم  کو  که  لرزانش کنم

آنچه کرده  شانه ی زلفش  به  من  آنش کنم

                     دردمندِ   آتـشست  این جان  من  پروانه وار

شمع  دل ! جانم بسوزان  تا که  درمانش کنم

                    مشکل  عشق  تو  که  با  هوشیاری  حل نشد

با  نگاهِ  مست  تو   شاید   که   آسانش  کنم

                     اینکه  عمری  من  فدای  چشمهایت  رفته ام

کن  نگاهی تا که با  جان  دادن  امکانش کنم

                    مرغ جانم را  رسد روزی که  از این  ناقفس

تا   حصــارِ  سنگی ِ   امّید   پرّانش    کنم؟!

                    چشمهای   با   گناهِ   عشق  کافر  گشته   را

آنقــدَر  با   اشک  شویم   تا   مسلمانش   کنم

                    این سرِ شوریده را  ای  فقهِ  کافر  کُش   بده

فتوی ِ داری  که  در آن چوبه  رقصانش کنم

                      کی  به  گیسوی   چلیپایت  صلیبی  سر کنی

تا که ازجانی به خون سرگشته  الوانش  کنم


                    «بهرام باعزت)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد