ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

ادبی

این تمـنای قیامــت در دلم *****که شود محشور جانم با قلم --------------------------------------------------------------- آدرس اینستاگرام: baezzat.bahram

غزل

                  قدمـــــــــــی بیش میان مــن و جانانم نیست

                                                     گـــــــرچه ایمن دلم از اینهمه  ایمانم نیست

                   تا جهـــــــان گذران از پی ِ بی سامانی ست

                                                     غیر شوریدگـــی و عشــق به سامانم نیست

                  نفسم هــــــر دو جهان را به دمی می سوزد

                                                     نفسم زانکـــــــه به  جز آتش ِ درجانم نیست

                 بگسلد رشته ی عمر من از آن رو که به جز

                                                    حسرتِ  موی   تو  در گریه و  افغانم  نیست

                 با من ِ پرده نشین   قصه ی جانسوزی هست

                                                     کـه بر افشاگری اش رخصتِ  فرمانم نیست

                    سوختم در دل ِ دریای غریبانه ی مهـــــــــر

                                                  لحن ِ آن تشنگی ام من کــه به الحانم نیست !

                   در شبستان ِ یکی  خواهش ِ بی رنگِ الست

                                                      من چکیده سخــــن ِ شمعم و هذیانم   نیست


                                  «بهرام باعزت»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد